Alla inlägg den 22 december 2006

Av K. - 22 december 2006 00:00

Jag vill inte riktigt inse att det är två dagar kvar till Julafton. Åååh, julstämningen, var är du? Mamma sa till mig att jag har börjat komma i den åldern där man börjar tycka att julen är tråkig och inte alls lika spännande som när man var liten. Men jag vill ju tycka om julen! Jag är inte vuxen!Iallafall...Igår var det ju seriöst prat på jobb. Jag och min chef kompromissade så jag slipper jobba stängningar i februari och eventuellt även mars. Så skönt det ska bli! Som jag förklarade för henne, jag har varit så psykiskt trött de senaste två månaderna att jag inte har vetat var jag bor! Och det verkade som hon förstod iallafall. Underbart. Ikväll kommer Herr Wall till mig. Blir mycket mys och jag ska få min julklapp av honom. Får dock inte glömma att slå in min julklapp som jag har köpt till honom! Men han vet redan vad han ska få, så det känns ganska meningslöst att slå in den!Nä, nu ska granen kläs! Önska mig lycka till!Tjaaa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards