Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

Bio.

Av K. - 14 oktober 2007 17:59

Har precis kommit hem från bion som jag och min syster bjöd mamma på. Hon blev överlycklig över att få se "I now pronounce you Chuck and Larry".
Filmen? Ja, den var helt okej, men jag vet inte, jag har lite svårt för såna filmer. Jag tyckte bara den var pinsam vid många tillfällen. Och Jessica Biel, vad gör hon i en sådan film? Passar verkligen inte henne om jag får säga det själv.

Snart ska jag till herr Wall, väntar bara på att han ska ringa. Jag ringde honom mitt i maten nämligen.

Ja, vad annars. Inte mycket faktiskt. Har varit nära på att gråta ett par gånger idag och igår, men jag stoppade mig själv. Men något jag ska ta med när jag åker hemifrån tisdag nästa vecka igen, är näsdukar, it might come in handy.

Nä, så uttråkad, ska sätta mig och se på TV så länge.

Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Ovido - Quiz & Flashcards