Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Planering, planering, planering.

Av K. - 20 augusti 2007 09:59

Herr Wall var INTE glad igår. Hans Manchester United förlorade, så det fick vi fixa till med lite film (som var väldigt konstig?) och han fick sin pizza och jag åt en halv hamburgare (ursch, vad äcklig den var) med brända pommes strips.

Idag kommer dagen till största del att bestå av planering. Jag ska träffa min kära syster vid halv elva för att sen klockan elva träffa en annan kille vid en lokal som vi kanske ska hyra. Jag och min syster ska ha hennes 30:års fest och min avskedsfest tillsammans med släkt och närmaste vänner. Sen klockan 15 ska jag träffa Ida, Jocke, Jessica och herr Wall för planering för morgondagen, och vad händer i morgon? Liseberg! Jag känner mig som ett litet barn på julafton när jag tänker på det. Jag har inte varit på Liseberg sen före kriget, så det ska bli så roligt att åka dit!

Så, annars händer det inte allt för mycket idag får jag hoppas. Jag är helt slut i kroppen, igår var jag så tramsig på jobbet att alla bad mig att gå och dö, men som vi skrattade ibland, eller hur "Lilla vän" och "Lilla fröken rapp-käft" och "Stora fröken rapp-käft" (skrattar fortfarande). Men som sagt Jessica, jag ska dricka en massa bira när jag sitter i Aussieland och tänker tillbaka på vilket helvete det var här hemma när jag jobbade dygnet runt nästan!

Nä, om jag ska ta och göra mig klar för att köra.
Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards