Direktlänk till inlägg 11 september 2007

Shopping.

Av K. - 11 september 2007 19:40

Idag åkte jag till Väla, och just innan jag åkte frågade Ida om jag skulle till Väla. Så jag frågade om hon kanske ville följa med, och så blev det. Så jag körde och hämtade henne, sen bar det av till Väla. Först skulle Ida äta lite frukost i form av Wok kitchen. Sen gick vi runt i en massa skoaffärer på min jakt efter skor, men nä, där fanns ingenting. Men sen rasslade det fort i plånboken.

1 nytt brunt rouge (Maybelline) från H&M
1 skinnjacka från H&M
3 par trosor från H&M
6 par örhängen från Glitter (2 pack med 3 i varje, pärlor och "diamanter")
1 Brun kuvertväska från Glitter


Ida hittade sig också litegrann... Men snart ville jag ha glass, så vi satte oss och åt glass och spionerade på folk. Snart bestämde vi oss för att åka till Biltema, för att Ida skulle köpa smyckeslådor som hon blivit inspirerad av hemma hos mig. Sen beslöt vi oss för att köra till Skopunkten, och där gick det illa. Jag fick ringa min käre mor och be henne flytta över pengar på mitt konto. Det blev 3 par skor där... (Ett på köpet, skit bra!).

Så det blev illa i det idag. Hur ska jag förklara detta för herr Wall utan att han tycker att jag är en galning?

Fick så ont i magen när jag såg dig. Det var jag inte beredd på. Det var länge sen nu, men jag vet att jag har det bättre utan dig.

Nä, om jag ska ta och plocka upp allting och få lite ångest över vad jag köpt! (Okej, så illa är det inte, tror jag)

 
 
Janni

Janni

11 september 2007 20:17

Ja, du kan ju alltid byta tillbaka något. ;) måste också köpa skor, men har inga cash kvar. en dålig vana. :D

http://jannipanni.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards