Direktlänk till inlägg 12 september 2007

A cup of morning tea.

Av K. - 12 september 2007 10:16

Just nu sitter jag här vid datorn, tog med mig en kopp grönt-te innan jag satte mig här. Har ätit frukost och funderar på om jag behöver hinna med något innan jag kör till jobbet klockan 16. Men min kalender ser ganska tom ut faktiskt, så det blir nog en dag vid TV:n eftersom det är så dåligt väder ändå idag.

Jag tror att ångesten över mina klädköp försvann inatt, för idag är jag mest nöjd över vad jag köpt. Men seriöst, vad ska jag med en skinnjacka i Australien till? Vi åker dit när där är vår/sommar? Aja, då har jag den till nästa höst iallafall!

Så, vad händer annars i min lilla värld. Såg det allra, allra sista avsnittet av Gilmore Girls igår, och som jag bölade genom hela avsnittet. Man sa hejdå till alla, och alla var så lyckliga. Det var ett jätte bra avslut, men som jag kommer att sakna dom galna (mest märkliga) karakäterna! När jag satt där och såg på avsnittet, Rory sa hejdå till alla för hon skulle åka iväg som journalist under presidentkampanjen, så hon skulle inte vara hemma på ett år. Alla grät, men var så lyckliga. Då såg jag framför mig när jag åker. Jag kommer stortjuta när jag ser min familj och mina vänner. När jag står på flygplatsen i Ängelholm för att flyga upp till Stockholm. Säga hejdå till mamma, pappa, herr Walls föräldrar och kanske mina syskon som också är där. Jag kommer att vara helt förstörd, och hemlängtan kommer att sitta i magen och snyfta att den vill åka hem igen till mammas mat och till mitt rum (känner redan att jag har hemlängtan, vad är det för fel på mig?). Men samtidigt, gör jag inte den här resan, så kommer jag att ångra mig. Jag kommer tänka varje dag på vad jag missade, varför åkte jag inte?

Nä, nu fick jag ett mejl från mAx. Min sista lön? Ska vi se vilka småslantar jag tjänat in denna månaden!

Ha det underbart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards