Direktlänk till inlägg 13 september 2007

I need some sleep.

Av K. - 13 september 2007 19:43

Helskotta vilken natt det var på jobbet... Låt oss bara säga att en hade missförstått användningen av larmklockan... Varje timme mer eller mindre ringde han (klockan 00.10, 02.20, 03.45, 04.40, 05.45), och när jag kom in och frågade vad det var, var det "ingenting". När han ringer sista gången, 05.45, en kvart innan jag egentligen skulle gå upp, hade jag kunnat hoppa upp i sängen och slita honom i stycken. Men nej, ta ett djupt andetag, och fråga vad det är, och det var "ingenting". Jag var så arg på honom hela dagen, hade inte sovit en minut på hela natten, sen skulle jag jobba till 13.30 Jippi! Men han ska inte tro att han kommer undan ostraffat, så jag lät honom inte vila i sin stol i vardagsrummet. Jag tvingade honom att träna och prata hela tiden, annars är det det enda han gör om dagarna i princip, sover... Jätte konstigt att han ligger vaken om nätterna då. Så gissa om vi var ovänner hela dagen. Envis som jag är brydde jag mig inte om att han var gnällig, utan tvingade honom att göra ALLA övningar, hur långt tid det än skulle ta. Han skulle göra en övning fem gånger sa jag till honom, det tog oss trekvart...

Efter jobbet körde jag till min frisör och klippte mig. Äntligen. Fast jag saknar lite mitt lite längre hår... Men jag vänjer mig nog!
Sen hem till systern min och kelade lite med min systerson, och sen var det en massa planering inför vår fest. Imorgon bär det av till Tyskland, och ja, ni kan ju bara gissa vad vi ska göra där!

Nä, nu tänker jag sätta mig och se på Idol, sen tror jag faktiskt att jag kommer att somna gott, minsann!

Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards