Alla inlägg den 7 januari 2007

Av K. - 7 januari 2007 13:04

Igår jobbade jag stängning igen. Och det gick ännu bättre än dagen innan! vi blev klara kvart över och inte halv! Tjoho! Idag "firar" jag och herr Wall att vi har stått ut med varandra i 26 månader. Inte så mycket med det, vi firar inte våra "månader" längre. Bara våra helår tillsammans!Ikväll jobbar jag också stängning, hoppas det går lika bra ikväll som de andra dagarna! I veckan som kommer ska jag jobba mina sista dagar som deltidsanställd. Ska bli så skönt att få ett normalt liv sen. Inga fler konstiga arbetstider. Utan bara upp tidigt varje morgon och sätta sig vid skolbänken, plus att jag kan få ett normalt socialt liv förhoppningsvis! Skööönt!Sen ska jag också färga om mitt hår, mitt bruna hår börjar se risigt ut igen! Dessutom ska jag troligtvis med systern min och köra ett boxpass på onsdag. Systern ville prova på, och som vanligt drar hon med mig! Men det är alltid lika roligt! Vill få tillbaka motivationen med min träning! Beachen 2007 närmar sig med stormsteg!Helgen som kommer är jag ledig och då ska jag och herr Wall hem till våra vänner herr och fru Björk. Herr Björk ska in i lumpen så vi ska ha en "farväl-fest" för honom. Annars har jag faktiskt inte så mycket att rapportera idag. Ska snart ut och gå med herr Wall. Vet inte om jag ska trycka i mig lite mat först. Me be hungry!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards