Alla inlägg den 19 januari 2007

Av K. - 19 januari 2007 15:13

I onsdags var jag på avskedsfest för tjejen på vårt jobb. Vi (fyra stycken) var på Thalassen i en liten "radhusstuga" och drack lite, lyssnade på musik och pratade. Sen plötsligt bankade det på dörren, först lite tyst, så var vi övertygade om att det var Mister J som knackade i väggen, men så knackade det igen, ännu högre! Så blev vi livrädda, vi hade ju inte varit högljudda! Så gick avskeds-tjejen och en annan från jobb för att öppna, så visade det sig att det var en fyllegubbe som stod och bankade. Han stod och pratade om några i ett hus som skulle fiska torsk ("Ja, såna jävla polacker, spanjorer, amerikaner, ester eller vad fan det var för några" som han sa). Vi fick iväg honom, men så kom han tillbaka sen igen och satte sig med Mister J för att röka. Ganska härlig kille faktiskt, när han såg mig sa han "Men lilla hjärtat, står du där och fryser?", men jag ville inte direkt att han skulle komma och värma mig så jag sa "Nej då, jag står här under lampan och värmer mig". Men tyvärr, han reste sig upp och kramade om sig och sa att han bodde på 11, fint tyckte jag, heeej då!Pratade även med Honom, Han sa att Han ville träffa mig, men att Han skulle dammsuga och handla. Så sa jag till Honom att Han inte är så jävla kaxig när Han är nykter och har chansen att träffa mig. Han blev ganska tyst! Han tror att jag springer efter Honom, men glöm det Herrn. Iallafall, hem åkte jag sen och sov gott, jag skulle ju till Köpenhamn på morgonen!Så, Köpenhamn. Jag och Herr Wall gick upp vid nio och åt frukost, gjorde oss fina och åkte därefter in till Helsingborg för att ta båt och tåg till Skånes huvudstad Köpenhamn. Vi tittade i massor av affärer och åt superduper god mat på Jensen's. Blev en halvdag i Köpenhamn, en massa mys och trots att det gått två år känns det som om jag kommer närmre och närmre herr Wall, det finns inget som vår kärlek!Haha, en del saker hände på Knutpunkten, hade gärna berättat allt, men det är lite för privat, för släktens skull. Det enda jag kan säga är: "Tjena C-G, vi ses på nästa släkfest...".Ikväll ska jag och Herr Wall till Miss P på avskedsfest för henne, hon ska till Schweiz och plugga i 5 månader. Helsingborg blir inte den samma utan dig! :)Nästa vecka ska jag och Mrs B ta tag i våra liv och börja träna, och denna gången menar jag allvar! Jag måste fixa till mig inför beachen 2007!"Var är Brad?! Mister Blue! Mister Blue!"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards