Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av K. - 3 oktober 2007 10:55

Ojoj, vad jag sov gott inatt. Somnade som en stock, och jag vaknade till vid åtta (förbaskade hemtelefonen var ju tvungen att ringa...), men jag drog upp mitt duntäcke över öronen, och sov till halv tio. Sen tänkte jag att nä, nu får jag faktiskt upp och röra på mig.

Så nu sitter jag vid frukostbordet, har tagit mig en kopp varm choklad och funderar på vad dagen har att vänta. Jag ska jobba 13.30-20.30, sen ska jag hem, och, förhoppningsvis, är herr Wall hos mig redan då.

Ja, snart är det dax för det stora festen. Alla pratar om den. Hoppas Challe hinner bli frisk... Fick ett meddelande från henne igår kväll att hon låg hemma med hög feber och en dunder förkylning. Kurera dig Challe, genast!

En liten uppdatering om min brors sambos jobb. Hon ringde facket igår, och sen blev det ett jävla liv på hennes jobb. Chefen ringde upp henne, skällde lite på henne för hon hade ringt facket, men hon fick jobba sin uppsägningsmånad ut. Sen fick hon ett meddelande från arbetskamraten som sa att hon hade fått sparken: "Hur kunde du ringa facket för en sån liten sak? Bara för att du fick sparken? Vill du verkligen jobba här denna såkallade uppsägningsmånaden ut eftersom du vet att du egentligen inte är välkommen hit alls?"
Hur fan kan man vara så elak? Varför inte bara sköta det snyggt istället, så det blir rätt från första början? Åh, trötta mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards