Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av K. - 4 oktober 2007 19:10

Jag sitter här och håller på att gå igenom musiken en sista gång innan lördag, en del låtar tar jag faktiskt bort, men jag har musik i över ett halvt dygn till denna festen, så det ska ju räcka...

Så börjar jag tänka... Tänk så går allting snett. Tänk så är ingen hungrig, alla har ätit innan på dagen, vart gör vi då av all maten? Tänk så ska alla jobba dagen efter, eller alla skulle mot all förmodan köra varsen bil så dom inte kan dricka? Vart ska vi då göra av all dricka vi har köpt?

Jag måste sluta tänka, och bara låta det hända!

Av K. - 4 oktober 2007 16:45

You and me, we have an opportunity
And we could make it something really cool
But you, you think I'm not that kind of girl
I'm here to tell ya baby I know how to rock your world

Don't think that I'm not strong
I'm the one to take you on
Don't underestimate me boy
I'll make you sorry you were born
You don't know me
The way you really should
You're sure misunderstood
Don't call me baby

You got some nerve and baby that'll never do
You know I don't belong to you
It's time you knew I'm not your baby
I belong to me
So don't call me baby


Behind my smile is my IQ
I must admit this does not sit with the likes of you
You're really sweet
Mmmm.. you're really nice
But didn't mama ever tell ya not to play with fire

Don't think that I'm not strong
I'm the one to take you on
Don't underestimate me boy
I'll make you sorry you were born
You don't know me
The way you really should
You're sure misunderstood
Don't call me baby

You got some nerve and baby that'll never do
You know I don't belong to you
It's time you knew I'm not your baby
I belong to me
So don't call me baby


You and me we have an opportunity
And we could make it something really cool
But you, you think I'm not that kind of girl
I'm here to tell ya baby I know how to rock your world

Don't think that I'm not strong
I'm the one to take you on
Don't underestimate me boy
I'll make you sorry you were born
You don't know me
The way you really should
You're sure misunderstood
Don't call me baby

You got some nerve and baby that'll never do
You know I don't belong to you
It's time you knew I'm not your baby
I belong to me
So don't call me baby


Madison Avenue - Don't call me baby.

Av K. - 4 oktober 2007 15:52

Jisses, så segt det var att jobba idag. Jag var inte alls på topp, sov jätte dåligt inatt. Kom inte riktigt till ro och när jag väl somnade sov jag inte alls gott. Skulle gått upp kvart över sex, gick upp fem i sju när herr Wall också gick upp, och körde tio minuter därefter.

Så, nu är jag hemma, har skrivit ut lite saker på datorn, och ska nu renskrivan på saker vi måste fixa innan festen. Har kladdat överallt så jag vet knappt vad vi ska ha med oss och vad vi måste inhandla. Ska till lokalen imorgon hela dagen och städa och göra fint. Börjar bli spänt nu känner jag.

Förstår inte, vad är viktigast? Varför ignorera? Glömmer du var du kommer ifrån?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards