Direktlänk till inlägg 16 januari 2007

Färgat håret

Av K. - 16 januari 2007 17:10

Ibland känner jag mig bara så jäkla korkad! Jag gick och la mig igår med en massa tankar och känslor i huvudet, så började jag tänka: Vad fan sysslar jag med? Varför vill jag riskera mitt och herr Walls förhållande? Det är ju han jag älskar och ska leva med! Om jag nu måste träffa den här killen, varför frågar jag bara inte herr Wall om det är okej? För egentligen, ju mer jag tänker på det, ju mer inser jag att det ju inte värt det. Iallafall, idag har jag färgat håret! Mycket fint! Fick hjälp av min syster och samtidigt fick jag ju klämma på min systerson!Och nu försöker jag få ordning på min studiemedels ansökan, och det vill inte fungera som jag vill! Mutter och jämmer!Imorgon ska jag träna lite på morgonen hade jag tänkt, sen ska jag på avskedsfest igen och denna gången är det en tjej på jobbet som ska tillbaka till Borås. Hon var bara utlånad till oss och nu ska hon alltså tillbaka. Så det blir lite avsked till henne, lite dricka och lite till stan, men det blir inget större för mig. Ska ju till Köpenhamn med herr Wall på torsdag, om det inte blir oväder!Fredag då, ska herr Wall till sin mormor och morfar en stund, känner inte att jag behöver följa med av olika anledningar som jag inte behöver skriva här (nej, jag är inte ovänner med dom, dom är ju urgoa! Mest bara väldigt privat). Därefter ska vi till miss Pettersson och ha ännu en avskedsfest för henne. Snart pyser hon med.. Alla bara sticker?!Och har börjat fundera på tatuering mer och mer. Vet att mamma skulle avsky det, men det är trots allt min kropp och jag är snart 21 år gammal. Shit jag är snart 21!Ha det underbart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards