Direktlänk till inlägg 22 januari 2007

First day at school

Av K. - 22 januari 2007 13:56

I fredags var jag och herr Wall på avskedsfest för Miss P. Hon bjöd på supergod mat och vi spelade ett frågesport-spel, tjejer mot killar! Killarna vann tyvärr, men det var ju bara för miss P gick över på deras sida! Trött som sören var jag, så vi åkte hem vid halv tolv för att snabbt lägga oss i sängen. Jag skulle ju upp och jobba dagen efter... Och på jobbet på lördagen var där inte mycket att göra, så jag fick gå hem igen klockan 13 istället för 16! Så skönt! Så jag och herr Wall åkte hem till honom för att spela lite TV-spel och fixade med min MP3-spelare, som har lagt av totalt... Mutter och jämmer! Men jag får väl lämna in den på reparation. Söndag var det jobb igen iallafall. Gick hela dagen denna gången! Fick även träffa Lille-Jojo lite! Så tråkigt att hon och jag bara ses när vi jobbar, men vi får ju aldrig tid att fika! Genast ska det bli ändring på det!På kvällen mös jag med herr Wall tills det var dax för honom att åka hem, lite jobbigt denna gången eftersom vi hade umgåtts sen i onsdags! Inte varje dag vi umgås så länge!Så idag var det min första dag i skolan, eller, iallafall på Folkuniversitetet. Har en introduktionsvecka först, sen börjar jag på mina kurser, Matematik C och Rättskunskap. Men frågan är om jag inte ska ta en kurs till, för annars måste jag läsa in matten på 7 veckor när den egentligen är på 10! Lite svårt att förklara hur jag menar, men dom har ett system... Ska jag ta Marknadsföring eller Småföretagare? Eller.. Vad ska jag göra? Jag kan ju inte ta ett ämne jag bara har G eller VG i och läsa upp det till MVG så jag måste ta ett ämne jag inte har läst innan! Jag får åka dit imorgon fast jag är ledig och se vad dom säger. Jag är ju så enormt dålig på Matematik så jag vill inte stressa in allting!Träffade en ganska härlig tjej idag också, Hanna, vi fnissade hela tiden ungefär! Tyvärr går vi bara tillsammans denna veckan, sen splittras vi! På onsdag ska jag troligtvis träna med mrs B. efter skolan. Vi måste ta tag i våra liv och bli slimmade till beachen 2007! Torsdag skola, och sen skulle jag jobbat stängning, men chefen ringde och sa att jag inte behövde komma! YES!Nä, nu ska jag sätta mig och titta i min nya Matematik bok! Oh no, looks like trouble! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards