Direktlänk till inlägg 2 maj 2007

Dagen då man önskade att världen gick under.

Av K. - 2 maj 2007 00:08

Ibland orkar man inte mer. Ibland känner man att kroppen säger att nu räcker det. Ibland önskar man att man bodde på andra sidan jordklotet, så man kom ifrån allting. Ibland är vissa ögonblick de bästa i ens liv, men samtidigt önskar man att de aldrig skett. Ibland vill aldrig tårarna ta slut, utan det bara fortsätter rinna, tills man tror att det ska komma blod. Ibland vet man inte när det är hjärnan eller hjärtat man ska lyssna på, vad ger en rätt beslut egentligen? Ibland vet man inte om man ska ta steget att gå vidare, eller satsa på det igen. Ibland vet man inte vad som är rätt eller fel, har man någonsinn gjort rätt? Eller var allting bara fel? Ibland tror man att man hittat rätt, men ännu en gång faller man ner i fällan. Ibland finns det ögonblick då man önskar att man kunde stänga igen ögonen, och när man öppnar upp dom igen, var det bara en vindpust som svepte förbi. Är vi bara en vindpust? En storm eller kanske till och med en orkan? Ibland önskar man att sängen inte kändes så stor, som världen gör när man är ensam.

Vad gick snett egentligen?

It doesn't make, any sense at all.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Ovido - Quiz & Flashcards