Alla inlägg den 4 juni 2007

Av K. - 4 juni 2007 22:39

Snart dax för bingen, ska upp tidigt imorgon!

Saknar dig.

I högtalarna: Eve feat. Swizz Beatz - Tambourine.

Av K. - 4 juni 2007 22:17

Nu har jag fått upp färg på 2½ väggar, färgen tog slut, så vi får köpa mer imorgon! Dessutom ska jag och mor min på shopping tur imorgon! Kan man hitta en massa skräp tro? Dock får mor min låna ut pengar till mig så länge. Urfattig, yep, that's me! Får lön nästa vecka, så då går hälften till att betala tillbaka mamma, 1/3 till nya linser (Har just nu månadslins till höger ögat, och endags lins i den vänstra, och den vänstra är i helt fel styrka, hälften så svag, så jag blir helt yr efter ett tag) och resten sparas till Australien. Snart kommer ju skatteåterbäringen också. Fick en hel del pengar, och de ska gå direkt till reskassan! Oh, det närmar sig med stormsteg! Blir nästan lite rädd när man tänker på det, men iväg, det ska jag min själ!

Så, vad händer annars ikväll. Inte så mycket mer.

By the way, jag älskar den nya gröna färgen på mina väggar!

Ciao!

Av K. - 4 juni 2007 13:36

Helgen försvann super fort, vad hände?

I lördags var det utgång med herr Wall, Li, Jocke, Challe och Jessica. Det var ordentligt roligt må jag säga! Vi var först hemma hos Li och Jocke, där dracks det en hel del. Vi snackade en hel del skit och såg på fotbollen. Vad hände egentligen där? Vi slog först på det och tittade någon minut, sen slog vi över på annan kanal, och när vi slog tillbaka en kvart senare ser vi precis när en dansk spelade slår en svensk i magen, och sen rusar en supporter in. Vad sysslar ni med? Vilken skandal det slutade med! Sverige vann, men det var väldigt kasst sätt att vinna på. Det ska ju vara rättvist!

Sen gick vi ner till bussen och åkte till Tivoli och HP. Det dansades och dracks hela natten lång, bokstavligt talat. Det var väldigt trevligt där inne, men musiken var ju av det dåligaste laget. Dock fick jag och Jessica lite ont i baken när vi sprang på skateboard rampen. När vi skulle kasa ner hade jag balans, men det hade inte Jessica, så hon drog mig med ner i fallet, och sen låg vi på marken och dog av skratt, nästan bokstavligt talat. Men vi gav oss på det igen, och lika väl där slog vi i baken. Men oj, det var skoj!

När klockan blev mycket, närmre halv fem tog jag och herr Wall taxi hem, och däckade gjorde vi båda.

Söndag morgon var inte att leka med. Herr Wall var snäll och köpte bakfylle mat, så där satt vi och åt. Herr Wall sa att jag såg ut som ett "Trailor-trash" i min stora t-shirt, trosor och glasögon. Tack!

Sen när jag började bli människa igen, vid 18 tiden, rev vi ner mina garderober, och plötsligt blev det väldigt mycket mer plats i rummet! Sen var det iallafall middag, och sen åkte vi hem till herr Wall. Väl där skulle han och hans vän "Biggie" träna. Så jag följde med och satt lite på rodd-maskinen, och lekte runt på några maskiner.

Idag gick vi upp och åt frukost, bäddade sängen, kollade på stugbyar inför sommarens resa med vänner till Liseberg. Ska bli ordentligt roligt känner jag iallafall!

Och nu sitter jag här. Herr Wall körde och lämnade mig hemma, och sen hjälpte han mig att flytta bort saker från väggarna, typ soffor och TV:n och grejer, och sen åkte han hem igen. Han och Biggie ska träna igen. Mina paranteser har inte kommit hem än, och så fort dom kommit hem, ska jag börja måla!

Nä, en glass hade suttit fint!
Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards