Alla inlägg den 19 juni 2007

Av K. - 19 juni 2007 21:12

Jaha, då har herr Wall åkt hem till sig. Jag sitter här själv och vill inget annat än ha tillbaka honom hos mig. Jag fick bara 2½ timmar med honom efter att han kom hem från jobbet. Mamma kommer och hämtar mig inatt när hon varit och hämtat min bror på Kastrup.

Det som botar min saknad, är Gilmore Girls. Det är säsongspremiär idag, och just nu är det reklam. Men vad ska jag göra de nästkommande 4 timmarna?

Kom tillbaka.

Av K. - 19 juni 2007 16:34

Då var jag färdig städad. Hann med att se lite på film också och äta popcorn. Popcorn lover, yep, that's me!

Min kära moster ringde mig och sa att de behövde en semestervikarie till akut, kände jag någon? Javisst! Så jag hoppas att det går bra för Challe imorgon! Det är bara att skriva på kontraktet så är vi arbetskamrater!

Såg att en fisk hade dött i akvariumet när jag skulle mata dom, så det blev porslinsexpressen. De andra fiskarna lever loppan däremot!

Så, herr Wall slutar jobba klockan 18. Vad ska man göra fram tills dess? Ska jag se en film till? Eller ska jag... Ja, vad ska jag göra?

I högtalarna: Timbaland feat. D.O.E and Keri Hilson - the Way I are
                     (Lyrics) (Lyssna) (Video)

Av K. - 19 juni 2007 10:14

Då var det sista dagen här, har börjat städa undan, och ska snart plocka fram dammsugaren. Sitter och funderar på vad det ska bli till middag ikväll eftersom potatisen inte räcker till ugnsfalukorv med potatis. Och jag har ingen lust att gå bort och handla. Det är en bit att gå för lite potatis. Så det blir väl snabbmakaroner med falukorv igen?

Snälla, säg att det kommer idag! Vill inte boka om den igen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards