Alla inlägg den 10 juni 2007

Av K. - 10 juni 2007 20:32

Ja, herrejesus vad varmt det har varit i helgen! Jag har jobbat så gott som alla soltimmar, och det är inte roligt att stå i värmen hela tiden. Det blir så fruktansvärt varmt i restaurangen, och solen står en rakt i ansiktet hela tiden. Restaurangen är vänd på fel håll! Så är det bara!

Annars så har jag varit på bio med herr Wall. Vi såg på Ocean's thirteen. Den var ganska bra! Bättre än tolvan iallafall. Men det bästa är ändå att få äta poppisar!

Imorgon ska jag till tandläkaren och fixa det stora, stora, stora hålet i tanden. Hålet är inte av karies, utan för att jag hade en spricka i en tand som gick av någon vecka efter att min tandläkare upptäckte det, och nu är det två år sen jag var hos tandläkaren sist, och hålet har blivit super stort och det börjar göra ont när jag tuggar. Måste fixas!

Sen ska jag och herr Wall till min bror och hans sambo till deras lägenhet. De ska visa oss var vi ska ställa bilen över natten eftersom vi ska sitta lägenhetsvakt medan de är i Bulgarien. Ska bli super roligt!

Sen blir det en runda till IKEA, ska handla saker till mitt rum, och sen ska jag hem och snabbt göra vid mig för att glassa på stranden med Li och Challe. Ska bli skönt!

Två luftballonger är på ingång!
Ciao!

I högtalarna: Rihanna feat. Ne-Yo - Hate that I love you
                     (Lyrics) (Lyssna)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards