Alla inlägg den 15 juni 2007

Av K. - 15 juni 2007 17:34

Igår skulle herr Wall överraska mig, och det blev som jag trodde. En middag på den grekiska restaurangen där vi åt tillsammans på vår 2 års dag (herr Wall bokade bord där, för han visste hur mycket jag älskade vår resa till Rhodos). Vi tog oss vitlöksbröd (vilket är ett måste, vi tog alltid vitlöksbröd, tzatziki och grekisk sallad till förrätt på Rhodos), grillade jätteräkor i vitlök med sallad till förrätt. Vi mumsade i oss allting! Till huvudrätt tog vi varsen tallrick med tre olika souvlaki (kyckling, fläskfilé och oxfilé) med potatis, rödvinssås och tzaziki. Jag ville äta allting, men jag orkade inte alls. Så gott det var! Tack för middagen, herr Wall!

Vi orkade inte ta oss någon efterrätt, men när jag satt där, full med mat i magen, blev jag så sugen på McFlurry Daim! Så det blev en runda till Stattena och jag fick min glass.

Sen åkte vi hem, och jag däckade snart i herr Walls armar.

Idag, upp tidigt till jobbet, fullständig kaos! Låt oss säga, att vi sålde väldigt mycket mer än vad vi hade planerat, och vi hade behövt minst 2 till i personalstyrkan! Vi var alla helt slut när det var över, och snart efter det fick jag gå hem. (Igår glömde jag berätta att polisen fick göra en liten utryckning till jobbet, spännande! Ett fyllo somnade i serveringen, och när vi försökte få liv i honom, trillade han ner så gott som livlös på golvet, så polisen kom och släpade ut honom...)

Nu har iallafall jag och herr Wall städat lägenheten, och vi ska snart börja förbereda för tacokvällen! Massor ska skäras upp och läggas upp. Blir säkert bra tillslut!

Nä, om jag ska plocka undan det sista, så jag kan få vila!
Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards