Alla inlägg den 11 juni 2007

Av K. - 11 juni 2007 09:14

Då var man uppe och en ny vecka är framför oss.

Idag är det tandläkare som gäller, hoppas att de kan fixa min tand. Man är lite rädd för vad de kommer att säga eftersom jag inte har varit hos tandläkaren på 2-3 år (sist sa de att jag hade så pass bra tänder att jag inte behövde komma), men det ska nog gå bra. Jag är ju ganska noga faktiskt med gaddarna...

Sen blir det en runda till min bror, sen till IKEA, och sen blir det nog stranden om klockan inte blir för mycket!

Annars i veckan ska jag och herr Wall sitta lägenhetsvakt hos min bror. Ska bli super kul! Herr Wall har planerat en massa saker, men han vägrar säga vad! Han blev lite ledsen när han fick veta att jag jobbade hela söndagen, så han fick dela upp "sin dag" på tisdag och torsdag. Vad attan kan det vara han har planerat?
På fredag är det iallafall taco-kväll med några vänner, ska bli kul!

Nä, borsta tänderna och tandtråda dom!
Ciao!

I högtalarna: U2 - Mysterious ways
                    (Lyrics) (Lyssna)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards