Alla inlägg den 26 juni 2007

Av K. - 26 juni 2007 11:15

Igår var det jobb, fick gå en halvtimme tidigare. Där var inte så mycket att göra, så jag fick gå runt och packa upp kylvaror och småpyssla. (Annat om man jämför jobbet i söndags, helt galet med folk, kö till dörren i typ fyra timmar! Inte speciellt bra personal inne också, tyvärr så det gick inte så snabbt som vi ville...).
Sen kom mor och hämtade mig, och vi körde raka vägen hem. Jag gick upp på mitt rum och små plockade i mitt rum. Och ringer telefonen, och min syster undrar om jag kan passa min systerson. Så efter någon timme dök dom upp och vi skulle äta. Jag tog mig lite rester från gårdagen, och min systerson skulle få burkmat, men när han fick smaka min mat, vägrade han äta burkmaten och åt upp min mat istället!

När jag hade passat klart min systerson och min syster hämtat honom igen gick jag upp på mitt rum och pysslade med musiken i datan. Rensa och fixa och dona. Blir aldrig klar känns det som! Måste rensa pappas laptop från mina grejer nämligen nu när jag plockat upp min data igen.

Idag har jag bara gått runt och pysslat i mitt rum. Pappa satte upp gipsväggen till garderoben igår och idag ska jag måla den, sen kan jag sätta in mina sista grejer. Måste få mamma med mig och köpa tyg till min skohållare! Men först och främst måste jag hitta den förbaskade sladden till min data så jag kan få ström till den! Var sören har jag gjort av den?!

Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards