Alla inlägg den 5 juni 2007

Av K. - 5 juni 2007 18:11

Jag har fått ett sommarjobb till i sommar av min moster! Ska jobba på ett hem för handikappade i tre veckor, ska bli super skoj! Hoppas det blir mer jobb efter det! Tack tack, min kära moster!

Dax att fylla vattenflaskan och åka till träningen!

Ciao

Av K. - 5 juni 2007 17:17

Nu har jag kommit hem från shoppingturen med min moder. Det blev en del kläder, men där var massor med saker som jag provade som jag hängde tillbaka illa kvickt, och bra var väl det, annars hade jag väl blivit ruinerad! Dock gick jag in på en Scorett Outlet, och där köpte jag ett par skor som jag tittat på länge som kostar typ 400:- på Väla, ett par svarta. Så hittade jag dom i leopard mönster på Outleten, för 80:-! Galet!

Påvägen hem körde vi inom min syster och systerson och lämnade kläder som vi köpt till dom, och bjöd på kakor som vi köpt. Min systerson tryckte i sig choklad kexen! Mmmmm, sa han!

Och nu har jag iallafall kommit hem, har dragit av alla prislappar, men har ju ingenstans att hänga upp kläderna eftersom min garderob inte är uppsatt! Så de får ligga i påsar så länge.

Ska snart göra vid mig för träning. Är inte helt på hugget idag för dans känner jag. Men förhoppningsvis blir jag det! Annars är det ju katastrof!

Imorgon ska jag måla listerna i mitt rum, sen på kvällen ska jag till herr Wall på födelsedagsmiddag för hans pappa.
Torsdag ska vi och köpa mer färg till mitt rum. Och när jag kommit hem och målat de sista väggarna, ska jag se över om jag behöver täcka mer, sen ska jag maskera om allting och måla taket. Sen blir det snart dax för att inreda mitt rum igen! Oh, vad jag längtar efter att få ordning därinne igen! Verklign en stor skillnad blir det. Ska sätta in före-/efterbilder sen.

Nä, om jag ska ta mig lite att äta innan jag bytar om!
Ciao!

I högtalarna: Metallica - the Memory remains (live)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards