Alla inlägg den 7 juni 2007

Av K. - 7 juni 2007 21:36

Är där någon som vill köpa 2 sittplats biljetter till Justin Timberlake i Globen den 19 juni? Jag och herr Wall har bestämt oss för att sälja dom.

You want?

Av K. - 7 juni 2007 21:20

Då har det hunnit gå några dagar.

Igår, onsdag, Sveriges Nationaldag, gick jag upp vid tio tiden, nöjd över att jag fick sova några fler timmar än dagen innan (Då vaknade jag kvart över fem, kunde inte somna om. Har ju tagit bort både gardinen och rullgardinen nu när jag målar om, och jag har morgonsolen rakt in i mitt rum, inte coolt...). Jag kan inte heller påstå att jag vaknade och kände mig utvilad, var nästan helt kallsvettig, drömde mardröm. Ringde herr Wall för att kolla så han levde, och inte var skjuten som jag drömde (Vill aldrig mer drömma så, jag har aldrig gråtit och skrikit så som jag gjorde i drömmen, vill inte att det händer i verkligheten...). Och han försäkrade mig om att han levde, och sa att jag var söt som drömde så. Men jag kunde inte hjälpa det, jag och herr Wall är (för nuvarande) inte ett par (men snart), men i drömmen hade vi precis blivit tillsammans, och vi var så lyckliga. Så blir han skjuten och dör. Aldrig mer...

Sen gick jag iallafall upp, och åt frukost, sen gjorde jag vid mig för att bli hämtad av herr Wall. Vi skulle hem till honom och fira hans fars födelsedag. Men först till Flower Team och jag köpte en fin blomma till honom, sen blev det lite panik i herr Walls bil för kopplingen la av mitt i en rondell. Iallafall kom vi till herr Wall tillslut, och dom bjöd på en supergod sommar buffé, och goda kakor och tårta. Mumma!
Sen efter kalaset åkte jag och herr Wall till Li och Jocke och såg på fotbollen. Snart kom även Challe, och vi hejade så det dundrade i hela huset (Vilket osannolikt mål! Och Zlatan, snälla, han är överskattad.).

Klockan blev mycket, och herr Wall lämnade av mig hos mig, vi hann med att krama om varandra både en, två och tre gånger innan han gick. Sen somnade jag gott.

Så nu sitter jag här med en kall Fanta, ser in i rummet på mina gröna, sköna väggar. It's good! Målade klart det sista idag efter vi köpt ny färg, sen var jag och passade min systerson några timmar, sen bjöd dom på middag. Efter det kom jag hem och målade över där lite av min gamla färg syntes. Ska måla taket imorgon innan jag ska på studentfest för min mormors syster son. Ska bli trevligt känner jag!

Nä, nu ska jag kila!

Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards