Alla inlägg den 30 juni 2007

Av K. - 30 juni 2007 08:43

Jag insåg en sak. Jag har jobbat måndag, torsdag och fredag. Och den närmaste tiden jobbar jag idag, imorgon, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och kanske tisdag. Sen tar jag mig en välförtjänt sömn efter det! Någon dag iallafall, sen ger jag mig på jobbet igen. Pust och stön!

Ikväll efter jobbet, kommer herr Wall och hämtar mig och vi åker direkt hem till mig, jag tar mina saker och vi tar tåget in till stan och åker hem till Ida och Jocke för att duscha och göra vid mig och sen blir det en liten förfest och därefter utgång. Men jag har redan förvarnat alla att jag börjar jobba klockan 8 imorgon, så jag åker hem tidigt för en god natts sömn. Men först ska det skakas rumpa. Fick sånt begär för att dansa! Var super länge sen jag gjorde det känns det som. Så, så fick det bli i kväll, en cider, sen skakas rumpa några timmar! Gött mos.

Du har ju inte ringt! Blir lite orolig...?

Nä, om jag ska ta och packa väskan för utgång och sen till Väla med mamma!
Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards