Alla inlägg den 1 juli 2007

Av K. - 1 juli 2007 22:49

Jag kan inte hjälpa det, men det gör mig så jävla ledsen att han har gjort så här mot mig. Allt har bara varit lögner. Jag vill alltid se det bästa i människor, och ger folk nya chanser, gång på gång, fastän jag lovat mig själv att jag inte ska göra så mer, bli så utnyttjad. Folk vet att även fast jag sagt att jag aldrig mer ska sätta mig i de situationerna, så gör jag det ändå, för jag vill tro det bästa om alla, vara så godtrogen, tro att alla kan förändras.

Men inte du. Jag är så stolt över att jag var tillräckligt stark för att säga dig, rakt upp i ansiktet "Du äcklar mig". Du är inget annat än en nolla, och jag är defintivt inte din idol.

                                                  


Mina vänner, Challe, Ida, Jocke, Jessica och så klart herr Wall.
Det är alltid solsken hos mig när ni är med mig!

                                                  


I hope you're feeling happy now
I see you feel no pain at all it seems

I wonder what you're doin' now

I wonder if yout think of me at all
Do you still play the same moves now
or are those special moves
for someone else
I hope you’re feeling happy now

Just because you feel good
doesn’t make it right (oh no)
Just because you feel good
still want you here tonight (want you)


Does laughter still discover you
I see through all those smiles
that look so right
Do you still have the
same friends now
to smoke away your
problems and your life
Oh how do you remember me
the one that made
you laugh until you cried
I hope you’re feeling
happy now

Just because you feel good
doesn’t make it right (oh no)
Just because you feel good
still want you here tonight (want you)

Skunk Anansie - Hednoism (Just because you feel good)

(Lyssna) (Video)

Av K. - 1 juli 2007 14:08

Igår var det utgång med Ida, Jocke och herr Wall. Det var super trevligt och det bjöds på mycket skratt! Speciellt efter högljudda Challe och pratglade Jessica (som pratade in sig gratis till Tivoli förbi hela kön, för hon var ju faktiskt sjuksköterska! Du är så jävla rolig!). Det blev en relativt nykter kväll då jag skulle upp tidigt idag och jobba, drack bara 1½ cider. Men vi måste göra om detta, jag är så glad för er mina damer!

Idag var jag på jobbet klockan 8, skulle göra öppningen med en annan tjej. Gick väldigt bra och vi var färdiga i tid. Sen var jag på lunch, och sen jobbade jag en timme, sen fick jag gå hem. Var stendött. Tänk så mycket vädret kan göra!

Så, vad händer då istället för jobb. Blir nog inte så många knop. Är ganska trötter faktiskt!

Nä, om jag ska ta och plocka undan i mitt rum och glo på film?
Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards