Alla inlägg den 19 juli 2007

Av K. - 19 juli 2007 17:26

Idag när jag slutade jobba och min kära moder kom och hämtde mig, pang bom, jag blev alldeles täpt i näsan och nös ett par gånger. Snälla, varför kan jag inte bli av med min förkylning? Det är inte roligt längre!

Så, jag har jobbat en massa. Är jätte roligt på mitt nya jobb. Imorgon är det grillfest, och jag och Biljana ska förbereda en massa. Ska bli super kul! Sen nästa vecka åker vi till Danmark tillsammans. Spännande!

Nu är det snart helg. Det blir en del jobb, sen var det lite småjobbigt. Jag och herr Wall blev bjudna på tre fester. En inflyttningsfest, en "klassåterträff/21-årsfest" och Jessicas 25-årsfest. Långt om länge beslöt vi oss för att gå till Jessica, hon bjöd oss faktiskt först! Även fast Herr Wall hade lovat det andra födelsedagsbarnet att vi skulle komma när hon fyllde år, så visste han inte att det var samma helg... But Jessica it is! (Varför inte inflyttningsfesten? Well, så blir det bara inte...).

Annars har jag inte mycket till liv just nu. Vill fika med mina vänner, men det blir aldrig tid och jag blir aldrig frisk. Är tröttsamt nu...

Nä, nu ska jag gnälla efter mat, annars tar jag mig en glass (kanske är mitt konstanta glassätande som gör mig så förkyld?) och ser på den sista skivan jag har av Vänner. Sen måste jag köpa de resterande säsongerna!

Tjaa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards