Alla inlägg den 23 juli 2007

Av K. - 23 juli 2007 20:22

Nu har jag sovit i tre timmar. Var ordentligt trött idag. Tror att jag går och lägger mig lite tidigare idag!

Just nu är det Extreme Home Makeover på TV. Ser på det med ett halv öga. Tycker ibland att det programmet kan vara så överdrivet. Är man 9st i en familj, behöver de inte 9 plasma-TV apparater i vardagsrummet så alla kan se på sitt eget program! "Så att de kan umgås" säger programledarna. Men vad är det att umgås när man ser på TV och alla sitter med hörlurar för att kunna höra sin TV. Nej tack, tacka f-n för Monopol och TP!
Och barnen, bara för de tycker om basket, ska de inte ha en hel basketbana i sitt rum, tänk om de tycker bättre om ishockey eller fiske efter två-tre år?
Nä, nu ska jag ta mig en glass och irritera mig på hur de raserar ett hus med en stridsvagn! (Jag är nog på ett fruktansvärt gnälligt humör idag?)

Av K. - 23 juli 2007 14:08

Jag hör dig inte när du säger "Förlåt", när du inte menar det.
Jag säger bara tillbaka: "Tack för erfarenheten".

Av K. - 23 juli 2007 06:35

För första gången på länge, drömde jag inte om dig.
Var kanske för vad jag sa till dig i lördags?

Ska iallafall iväg till jobbet nu. Känner mest för att lägga mig och sova igen. Tror att det blir en liten sovstund när jag kommit hem från jobbet. Ja, så får det blir.

Ibland är allting bra krångligt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards