Alla inlägg den 12 juli 2007

Av K. - 12 juli 2007 08:21

Nu är jag äntligen snart klar med mitt rum. Igår vad jag, mamma och mormor och köpte tyg till nya gardiner och till "dörrarna" till min garderob, dessutom blev det tyg till min skoförvaring som vi ska sy. Vi sydde klart gardinen och "dörrarna" igår, och de blev uppsatta. Det blev som ett helt annat rum! Nu trivs jag bra i mitt rum! Dessutom åkte två av mina fåtöljer ut, så skönt det var. Plötsligt blev det väldigt mycket yta på golvet, och ett helt perfekt dansgolv om man är på bra humör!

Så, idag ska jag jobba, och direkt efter jobbet ska jag till IKEA (ska övertala mamma att följa med, hon ska ju trots allt hämta mig efter jobbet...), och sen blir det troligtvis fika med Ida och Jessica, om det inte tar för långt tid och om det inte ösregnar fortfarande. Vill inte gå genom regnet hem när jag just börjat bli frisk igen (nyser fortfarande så snoret flyger genom rummet... Yummie!). Sen när jag kommit hem ska mamma och jag sy min skoförvaring, och jag ska sätta upp sakerna jag köpt på IKEA. Sen är faktiskt mitt rum äntligen klart, och då ska ni få se före och efter bilder! Helt annorlunda! När herr Wall kom igår kväll (det var ju onsdag, och det var ju som vanligt vår skräpmatskväll), och han tappade hakan när han kom in. "Vilken skillnad!" sa han. "Det är ju tusen gånger finare än innan, och tyget gör hela rummet!". Skönt att han tycker det är fint!

När man trodde att det inte var möjligt, älskar man dig mer.

Nä, om jag ska göra mig färdig. Vill inte jobba idag. Vill ligga hemma och mysa under täcket.

Ha det bra Sverige, så hörs vi igen!

Tja!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards