Alla inlägg den 7 juli 2007

Av K. - 7 juli 2007 22:39

Idag var det en jobbig dag på mitt jobb. Skulle stå i Drive-In luckan, och mitt headset hade lagt av, det var kaos. Alla bilar fick vänta i hundra år kändes det som, och jag fick inte en enda sekund att andas på 4½ timme, sen fick vi äntligen igång head-setet, och då var det bara en halvtimme kvar för mig att jobba. Men det var fullt med bilar hela tiden, tillslut fick någon annan komma och ta över för jag skulle ju gå hem. Annars brukar det inte vara så mycket vid den tiden. Men, är det kasst väder, så ska alla shoppa. är det bara!

Det har inte regnat så mycket idag. Skönt. Men sommaren känns ändå just nu så långt borta. Grannens tomt ligger under vatten, och en åker ligger under vatten, så man kan tro att de har risodling. Bäcken en liten bit härifrån är totalt översvämmad och det ligger små innersjöar överallt. Har aldrig varit med om ett sånt här väder! Helt osannolikt!

Iallafall.

När herr Wall kom och hämtade mig efter jobbet körde vi till Familia, och där var aningens mindre folk. Herr Wall ville ha bakad potatis, och så blev det. Dessutom unnade vi oss blåbär-muffin och chokladboll, mumma!

Sen hem, spela TV-spel, och det skulle blivit utgång, men nä, vi kände inte för det. Blir nästa helg då det är födelsedagskalas för Idas pojkvän Jocke och vår gemensamma vän Anders. Födelsedagspresent borde man nog börja tänka på...? What to buy?

Så, om man ska slänga sig i bingen? Börjar bli ordentligt trött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards