Alla inlägg den 4 juli 2007

Av K. - 4 juli 2007 20:01

Klockan är bara 20, och jag har bara sådan lust att slänga mig i sängen! Kände mig så osocial igår när herr Wall kom för att ta hand om mig. Han kom strax efter åtta, sen la jag på hans mage och halvslumrade till något TV-program (fråga ej vad), och klockan 22 låg jag i sängen och snarkade. Jag var så slut! Jag är inte sjuk speciellt ofta, eller rättare sagt, jag är typ aldrig sjuk, och när jag väl blir det så känns det onormalt mycket! I'm wierd...?

Har iallafall jobbat lite idag. Trivs super bra på det nya jobbet. Helt annat tempo, och underbara människor på stället. Idag kom en av "brukarna" (en av de handikappade som bor i huset) och sa "Ursäkta" när jag gick genom korridoren. Så backade jag och frågade vad han ville, så ropade han ut "Hej!" och sträckte ut armarna och nästan kastade sig i min famn och gav mig en stor kram. Han var på super bra humör sa han, och klappade händerna och satte sig vid TV:n. Det är sånt som gör min dag.

Så, just nu sitter jag och väntar på att mor min ska komma hem från barnpassningen hos min syster så jag kan få äta middag. Jag skulle följt med, men jag vill inte smitta ner min systerson med min förkylning. Känns väldigt onödigt om jag får säga så.

Imorgon är det jobb som gäller. 9.15-14 Efter det, ja, det är tomt i kalendern!

Nu fick jag äntligen papperna så nu är den också bokad! Låt mig klara den!

Tja!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards