Alla inlägg den 8 juli 2007

Av K. - 8 juli 2007 23:55

Idag har jag varit på 1-års kalas för min brorsdotter. Hon fick fin fina presenter, och vi syskon hade skramlat ihop till en gunga till henne. Det skulle blivit grillning, men eftersom det är översvämning överallt (fick ta ett annat håll, då två av hållen inte gick att köra, det var sjöar över vägarna) och det hängde regn i luften, bestämde de sig för att göra en värmande soppa istället. Och det funkade fin fint! Tårtan var där absolut inget fel på heller! Mums!

Efter kalaset, körde jag och herr Wall till mitt jobb. Det blev en hamburgare, sen in och jobba. Var en del att göra, men allting gick fint. Var super länge sen jag gick stängning, december/januari var nog sist. Men det gick jätte bra. Vi fick snackat en hel del också, jag och CC. En hel del tjejsnack, we love it!

Så, nu är jag iallafall hemma, uppe i varv, men måste lägga mig. Ska upp och jobba klockan 8 imorgon. Wopeido....!

Nä, om jag ska borsta gaddarna!

God natt Sverige!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards