Alla inlägg den 14 juli 2007

Av K. - 14 juli 2007 19:59

Då har det gått ett par dagar igen, och summa sumarum av de dagar jag inte skrivit är: Jobbat, legat hemma sjuk, jobbat, varit på IKEA, pysslat med systersonen, lekt med herr Wall och bränt tungan på varm O'boy.


Så, idag. Jag har äntligen en ledig helg. Idag gick jag och herr Wall upp (eller rättare sagt, jag gick upp en timme tidigare, och herr Wall låg kvar och sov), sen efter frukost åkte vi till hans frissa och han fick håret sitt klippt. Sen begav sig kosan till stan genom ösregnet och vi gick runt lite i stan på jakt efter födelsedagspresent, men vi hittade inget bra, så det blev det "enklaste", en champagneflaska. Sen efter lite lunch på indiskt vis åkte vi till Väla för att leta jeans till herr Wall, det blev ett par jeansshorts och varsen glass.

Och nu är vi hos herr Wall. Vi har gjort vid oss för födelsedagsfest för Jocke. Ska bli supertrevligt!

By the way, nu är äntligen mitt rum klart, så det kommer snart in bilder på hur det blivit! Be patient!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards