Alla inlägg den 9 juli 2007

Av K. - 9 juli 2007 22:45

Då var denna dagen snabbt över. Det blev jobbat idag, och det var sådär lagom mycket att göra. Och nu ska jag vara ledig i två dagar, och jag ska baskemig bli av med min förkylning nu!

Men det blir inte några lugna dagar direkt. Imorgon har jag lovar modern min att jag ska hjälpa henne köpa en dator, sen ska jag mäta och pyssla i mitt rum för att inhandla tyg och saker på onsdagen. Sen blir det kanske fika eller något med ligan?

Inte igen, inte nu igen. Nu fick jag inget ordentligt avslut, så nu tänker jag hela tiden. Sluta!

Nu ringer herr Wall, så nu ska jag slänga mig i sängen och prata med honom!

Godnatt!

Av K. - 9 juli 2007 06:35

Jaha, då var det en ny vecka.

Idag är det jobb som gäller, 8-14, vill inte, vill inte, vill inte. Har sovit som ett barn inatt, men vaknade abrubt av att jag behövde gå på toaletten och när jag skulle lägga mig i sängen slår det fruktade morgonlarmet igång. Helskotta.

Så, efter jobbet idag har jag inte mycket planerat. Hade tänkt plocka undan lite mer här inne så jag kan få någon ordning här. Ska köpa tyg på onsdag och en hylla på fredag så jag kan få ihop min sminkhylla. Inte så mycket för världen, men jag vill få ordning här innan jag åker till Australien.

Annars i veckan är det jobb, och på lördag firas Jockes födelsedag!

Helsike, vad jag stör mig på drömmen inatt. Sluta!

Off to work. Jippi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards