Direktlänk till inlägg 17 juli 2007

Coulda, woulda, shoulda.

Av K. - 17 juli 2007 19:28

Fem SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre?
Nä, trivs faktiskt ganska bra med att vara kort!
2. Skulle du vilja väga mer?
Några kilo vill man ju få bort, inte lägga till.
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg vet jag inte, men fruktansvärt ledsen.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Hehehehehe......
5. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej.

Tio KAN:
1. Kan du röra på öronen?
Med händerna?
2. Kan du slicka dig på näsan?
Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja.
4. Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nä, börjar prata med mig själv då.
6. Kan du va på en fest utan att dricka?
Ja.
7. Kan dina vänner lita på dig?
Ja, det tror jag att de gör iallafall.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?
Nej.
9. Kan du suga?
Hahaha....
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja. (Jag vet att Herr Wall säger "Nej")

Femton HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, lite motsägelsefullt mot att de kan lita på mig, men jag var väldigt liten när jag ljög för dom.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Nej, men jag vet att de gör det.
3. Har du syskon?
2 brödrar, 1 syster.
4. Har du någonsin haft sex med någon?
Ja.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?
Vet inte?
6. Har du varit full den här månaden?
Nej, men jag har druckit alkohol.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Ganska.
8. Har du borstat tänderna den senast timmen?

Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja.
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ehm... Njäe...?
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej.
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Aldrig.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nej.
14. Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja.
15. Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej.

Tjugo VEM:
1. Vilka är dina bästa vänner?
Herr Wall, Ida och Challe.
2. Vem älskar du?
Herr Wall, familjen och mina fantastiska vänner!
3. Vem hade du senast sex med?
Herr Wall.
4. Vem vill du bli full med?
Ida, Challe och Jessica!
5. Vem är den bästa artisten?
Oj, vet inte?
6. Vem pratade du senast i telefon med?
Biljana från jobbet.
7. Vem har du en liten crush i?
Har inte en crusch i någon, finns bara herr Wall.
8. Vem är snyggast i hela världen?
Finns många snygga!
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det?
Så många! Vill dela den med alla!
10. Vem är snällast i världen?
Herr Wall, han har ett så gott hjärta.
11. Vem är din bästa kompis?
Herr Wall.
12. Vem vill du prata med?
Hmm... Just nu ingen speciell faktiskt.
13. Vem sov du senast med?
Herr Wall.
14. Vem såg du senast full?
Herr Wall, Ida, Challe, Jessica, Jocke.. Ja... 
16. Vem vet allt om dig?
Herr Wall.
17. Vem kysste du senast?
Herr Wall.
18. Vem kramade du senast?
Herr Wall.
19. Vem kan berätta allt för dig?
Herr Wall, tror väl att där är några till?
20. Vem kan du berätta allt för?

Herr Wall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards