Alla inlägg den 2 mars 2007

Av K. - 2 mars 2007 17:13

Snart ska modern min börja på middagen här hemma, sen ska jag åka in till stan och gå på bio med herr Wall. Mums med mat, kul med bio!Kom just hem från stan. Har fikat med Linda, och sen vandrade vi runt en del. Jakten efter tröja slutade med 10 par strumpor, ett par vita benvärmare, rakhyvlar, "HubbaBubba" parfym (Paris Hiltons nya luktar faktiskt så!), halsband, grön ögonskugga (Som dom fick in dagen innan på MakeUp Store, it's my day!) och dessutom fick jag ett gratis nagelkit på Åhlens! Det var Nivea som gav ut en silvrig låda med nagelsax, nagelbandsklippare, nagelfil och lite sånt roligt! Gratis saker... Kul!När jag satt på tåget till skolan imorse, satt där en man bredvid mig. Så tittade jag på honom och tänkte "Han ser ut som en galen kannibal", så läste jag på boken han läste, den hette "Ät allt!". Hahahaha!So hot he's on fire! I like it, a lot!

Av K. - 2 mars 2007 07:44

Ska slänga in mig på min småföretagarlektion snart!Ska fika med Linda efter skolan, yeah!Bio ikväll med herr Wall.Utgång imorgon med tjejerna!Me be tired, me wanna go to sleep!

Ovido - Quiz & Flashcards