Alla inlägg den 7 mars 2007

Av K. - 7 mars 2007 15:39

Nu är jag hemma i två-tre timmar för att göra vid mig lite och äta, sen är det dax att ta mig in till Helsingborg igen. Heja heja!Har fått mig en klipptid imorgon! Kvart över elva sätter frisören saxen i mitt hår och det ska bli fint igen! Hopppas dom gör det bra... Är lite orolig eftersom jag inte har varit hos dom innan! Men dom kan säkert sina saker!Nä, har faktiskt inte mer att säga just nu. Ska räkna några tal i matten medan jag tuggar i mig en macka eller två!

Av K. - 7 mars 2007 08:39

Idag är jag ordentligt trött! Har gäspat hela, hela, hela morgonen! Idag är det skola igen. Ska ha matte hela dagen mer eller mindre. Ska dock se om herr Gos vill luncha med mig idag igen! Sen ikväll ska jag på Tivoli och så på Popcorn. Håller tummarna för er! Annars har jag inte mycket att rapportera idag, faktiskt. Ska sätta mig och ta mig en kopp kaffe nu innan jag sätter mig på lektionen. Mumma!

Ovido - Quiz & Flashcards