Alla inlägg den 20 mars 2007

Av K. - 20 mars 2007 21:31

Vår katt kom just in i huset med en död fågel, mamma skrek och katten hann knapra i sig den innan mamma samlat sig och skulle slänga ut både katten och fågeln. Smaklig måltid!

Jag vet inte vad jag ska tro, eller tänka, eller känna. Det känns ibland rätt, men ibland vill jag bara backa ur. Ibland vet jag vad jag vill, sen börjar jag tänka andra banor. Jag tänker alldeles för mycket tankar som börjar med "Tänk om...".

Jag är rädd. Rädd för framtiden. Rädd för vad jag gör för val. Det är så fruktansvärt svårt att veta om man gör rätt eller fel. Jag vill inte inse det för sent bara. Jag vill bara göra rätt.

Jag tror inte det är du, jag tror verkligen inte det.

Finger Eleven - Stay and drown.

Good God have I been dreaming
This paralyzing feeling?
Was I left alone?
Where have you gone?
Were you somewhere else just sleeping?
If I wait to wake you
I'll never ask you

Would you take my hand?
In the deepest end
Would you stay and drown in me?
Take my hand
In the deepest end
My open eyes see everything


But I'm passing all the days
Through a window pane
And as the scene would change
I'd stay the same
This paradise was nothing new
But the paradise gets tired of you
A single conversation
Stole my attention

Would you take my hand?
In the deepest end
Would you stay and drown in me?
Take my hand
In the deepest end
Would you stay and drown in me?


My open eyes see everything
And you see nothing
And don't forget it

Take my hand
In the deepest end
Would you stay and drown in me?
Take my hand
In the deepest end
Would you stay and drown in me?
Take my hand
In the deepest end
Would you stay and drown in me?
Can you stay and drown in me?
Would you stay and drown in me?

Av K. - 20 mars 2007 19:26

Var på IKEA efter skolan idag och skulle inhandla min bordsskiva till skrivbordet och en ny skrivbordsstol. Så bestämde jag mig för en viss skrivbordsskiva, så skulle jag säga till personalen så jag kunde hämta ut en på varulagret, men icke, den var slut. Så tänkte jag, Jaha, då går jag bort och hämtar min stol då. Trallar bort på innelagret, Rad 32... Hylla 17... "Tyvärr, varan är slut".Det var inte min dag för inrednings shopping!Men solsken var det ute iallafall!

Av K. - 20 mars 2007 08:45

Sitter i skolan igen, ska snart ha lektion. Först är det kaffe och min macka från fiket som ska förtäras! Tror att det är jag som får det fiket att gå runt på grund av min dagliga macka?Och idag är det inte en vanlig dag, idag ska jag ha matte, och matte innebär även skvaller! Vi, jag och Challe vill säga, har båda nog en hel del att skvallra om idag. Nä, snart lektionsdax!Det är något speciellt med dig.

Ovido - Quiz & Flashcards