Alla inlägg den 12 mars 2007

Av K. - 12 mars 2007 21:33

Vad är det du inte förstår när jag säger "Dröm och glöm?"Roskilde-festivalen nästa?

Av K. - 12 mars 2007 18:10

Jag har varit ut på en vårpromenad med mina vårskor! Var ute och gick i typ 1½ timme. Oj så skönt det var! Hade musik i öronen, gick och sjöng och diggade till musiken. Tittade på hur solen blänkte i träden och i ån här intill. Mysigt var det, ska göra det samma igen! (Dock fick jag skoskav av mina vårskor, får kanske ta andra skor den gången?)Ibland säger kroppen ifrån, att nu är det nog. Och det har den gjort nu! Stressa mindre, sa dom. Får väl försöka! Men lite rädd blir man!

Av K. - 12 mars 2007 14:24

Jag har vårkänslor i hela kroppen! Jag vill ut och gå! Jag vill ut och cykla! Jag vill plocka blommor! Jag vill se knopparna på träden! Jag vill höra fåglarna kvittra! Jag vill ha solen i mina ögon! Jag vill gå i mina vårskor! Jag älskar den här känslan! Igår när jag gick i stan och skulle gå igenom stadsparken, jag log hela tiden och tittade på blommorna, lyssnade på fågelkvittret, kisade lite för solen var så stark och mös i min halsduk. Så ser jag mig lite över axeln, så står där en man och uträttar sina behov. Ja, nu är det verkligen vår!Vårens första sol är den underbarste solen, man bara känner hur det värmer i ansiktet, man glömmer allting som är runt om kring en. Denna underbaraste sol!Våren, våren, våren! Jag tror minsann och dar att det blir en promenad i byn idag! Lyckan är total!

Ovido - Quiz & Flashcards