Alla inlägg den 8 mars 2007

Av K. - 8 mars 2007 22:13

Må svida, men ärligheten varar längst.

Av K. - 8 mars 2007 19:11

Jodå, nu är det officiellt. Mitt hår är numera klippt! Det blev ganska bra, men är inte helt nöjd med luggen. Men det växer ju ut igen! Nästa gång klipper jag mig i Höganäs som jag brukar göra!Dessutom var jag och tränade med Gos (Det räckte ju inte med att jag lunchade med dig, jag ska stå ut med dig när jag tränar också!), och som vanligt trycker han på en massa. Men nästa gång har vi sagt att var och en kör sitt race, men att vi ska mötas på mattan för att ännu en gång tävla i vem som har bäst uthållighet! Jag ska vinna någongång!Imorgon är det min, dag och ingen eller inget ska få förstöra den!

Av K. - 8 mars 2007 13:04

Jag blir så fruktansvärt frustrerad, mest på mig själv. Jag hatar att jag är så hemskt godtrogen mot alla människor, jag vill alltid tro det bästa om alla. Varför går jag på det, om och om och om igen?Jag blir så trött när folk tror att dom kan göra som dom vill mot mig och andra. Jag blir så trött på att jag jämt och ständigt ställer upp för andra, men vem är där för mig? Jag hade faktiskt högre tankar om dig, men nu vet jag vad du går för. Jag är bara så arg på mig själv, att jag gick på det. Fattar du inte att det känns? Jag har haft min del av hemska människor runt om mig. Jag klarar inte av att ta hur mycket som helst. Jag orkar inte det längre. Jag önskar bara att jag kunde sluta bry mig. Önskar att jag var någon annan, någon annanstans.

Av K. - 8 mars 2007 09:08

Igår var jag på Tivoli på Popcorn-tävlingen! Hejade på TD Lemon, och oj vad bra dom var! Lätt det bästa bandet för kvällen! De två första ville man bara sympatirösta på, snälla, ta på er tröjorna igen! Idag är jag i skolan igen, har tagit en paus från mitt matte räknande. Ska till frissan 11.15 och få mitt hår klippt. Vet ännu inte hur jag vill ha det, men det blir nog bara topparna denna gången, kanske klipper lugg till och med? Sen ska jag sätta mig på biblioteket och plugga lite matte innan jag ska och träna med Gos. Han lär köra slut på mig, som vanligt...! Idag är det 9 år och 1 dag tills jag blir 30!

Ovido - Quiz & Flashcards