Alla inlägg den 6 mars 2007

Av K. - 6 mars 2007 22:26

Önsketänkande. I'm dying with every step I take.

Av K. - 6 mars 2007 21:08

Har tagit mig 2 mackor nu, och mums vad gott det var! Ska bannemig ta en macka till!Har just sett klart på Gilmore Girls. Inte lika bra som förr, men ändå kul att titta på! Och Logan, het eller?Imorgon är det skola som gäller. Sen ska jag hem snabbt, göra vid mig lite lätt, och sen åka in till stan och gå på Popcorn på Tivoli. Håller tummarna!

Av K. - 6 mars 2007 11:15

Jag orkar inte ha mer matte, min hjärna är full av alla regler av alla möjliga sorter, och nu ska jag lära mig ännu fler regler! Aaah, jag har fått nog av regler! Både i matte och i livet!Trött på det mesta faktiskt...Ska käka lunch med Gos idag, yeah!

Av K. - 6 mars 2007 09:02

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Hannah mä H:s födelsedag! Har inte köpt någon present till henne, har haft fullt upp, men jag lovar Hannah, det kommer!Det känns lite i ryggen idag efter min träning igår! Men då vet man att man har gjort lite nytta iallafall! Gött mos!Idag ska systern min färga om mitt hår. Vill vara fin inför min egen födelsedag! Ska dessutom inhandla lite fin fina saker inför lördag. Måste göras snart!Har inte så mycket mer att säga idag faktiskt. Tycker bara jag var onödigt klantig som åkte till skolan för tidigt! Trodde jag började 9, men icke, 9.45 står det på schemat lilla vän!

Ovido - Quiz & Flashcards