Alla inlägg den 25 mars 2007

Av K. - 25 mars 2007 22:51

Ibland har man inte världen med sig.

Av K. - 25 mars 2007 19:27

Igår var jag på kalas för min systerson. Supergod mat och han fick massor av fina presenter! Min systerson var på strålande humör och skrattade åt allting, men han undrade vad sören vi höll på med när vi sjöng! Han ville ju bara äta tårta!Sen hem och gjorde vid mig för en utekväll med gänget!Jag åkte in till stan och mötte upp Linda, sen åkte vi till Ida och en massa folk där. Vi hade supertrevligt där! Lite problem med sminkningen på Linda bara, men det ordnade upp sig till slut! Snart var vi sådär lagom alkoholförgiftade, och vi fick brottom till bussen. Så brottom att vi missade den och fick sitta och vänta på nästa. Men roligt hade vi på busshållsplatsen!Sen in på Fyllekarusellen (Hamnpaveljongen) för att göra ett toalettbesök innan vi ställde oss i kön in till Tivoli. Träffade några underbara människor i kön! Som vi skrattade åt varandra! Snart kom vi in till Tivoli iallafall, och vi dansade in på småtimmarna! Linda blev ganska så överförfriskad, så hon fick ringla hem! Lite kaotiskt ett tag. "10, 10, 12!" - Linda räknar trappsteg. "Brunetter har roligare!" - Tjejen vi träffade i kön."Du har ingenting att hämta där" - Jocke till en ruggig kille som försökte ragga upp mig. "Hon är med mig" - Jocke till samma ruggiga kille som nu försöker ragga upp Ida. Don't wanna think about itDon't wanna talk about itI'm just so sick about itI can't believe it's ending this wayJust so confused about itFeeling the blues about itI just can't do without yaTell me is this fairIs the way it's really going down?Is this how we say goodbye?Shoulda known better when you came aroundThat you were gonna make me cryIt's breaking my heart to watch you run aroundCause I know that you're living a lieBut that's ok baby, cause in time you will findWhat goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around.

Ovido - Quiz & Flashcards