Alla inlägg den 23 mars 2007

Av K. - 23 mars 2007 18:12

Idag fyller faktiskt min systerson 1 år, grattis lill-killen!Nu ska jag snart till stan på filmkväll, blir kanske lite marängsviss också?I helgen som kommer blir det mest fest känns det som! Imorgon lördag ska jag på kalas för min systerson, han får en finfin present av oss! Sen när jag kommit hem, blir det att göra vid sig för en vild utgång med Mrs. L! Yeah!Söndag, har man faktiskt inget planerat. Bara vila, kanske ta tag i matten också? Men det vet vi hur det går!

Av K. - 23 mars 2007 14:22

Nu minns jag varför det sög att vara singel när det är vår. Alla dessa nykära människor som går och håller handen och pussas överallt! Alla dessa hormoner som sprudlar i deras kroppar, kan dom inte visa dom någon annanstans? Är jag påväg att bli en såndär galen singel som ska spy galla över alla som är kära? Men skönt är det med våren iallafall, solen skiner i ansiktet, knoppar på träden och alla fåglar som kvittrar! En vårpromenad, ajjemen!

Av K. - 23 mars 2007 11:02

Gissa vem som fick VG+ på sitt Småföretagarprov? MOI! Nu ska jag bara få ett minst lika högt betyg på nästa prov!Nu skulle jag varit på Familia med Mrs. L och shoppat skor, men hon skulle titta på ett nytt stall till sin häst, så vi får gå i våra fula skor imorgon kväll! Men roligt blir det ändå!Ikväll ska jag och se på film med Gos. Han ska bjuda mig på marängsviss! Mumma!Nä, småföretagande var det ja.

Ovido - Quiz & Flashcards