Alla inlägg den 9 mars 2007

Av K. - 9 mars 2007 20:33

Yes box, det är vad jag har sysslat med de senaste två timmarna! Jag har byggt mig tre smörgåstårtor! Mumma!Nu är det bara mitt rum kvar som ska städas. Tråkigaste av allt! Så det blir att slänga på sig sina myskläder och dra på lite gamla rockdängor i högtalarna, så blir det genast så mycket roligare!Blåsa ballonger imorgon! JIPPI!!!

Av K. - 9 mars 2007 17:33

Har haft en fantastisk födelsedag så här långt! Har varit i skolan och där var en super super super stor skål med godis! Mumma!Sen pratade jag med Linda, och vi bestämde oss för att ta en fika på stan. Så vi gick runt överallt innan vi bestämde oss för att ta vår fika på Alexandras. Och oj vad vi pratade av oss! (Tur att han har gjort sig ovän med alla mina vänner!) Mycket att prata om för Lindas mobil är på lagning sedan en vecka och hennes SIM-kort funkar inte i någon annan mobil! Men kul hade vi! Och lite inhandlat också! Var inne på Butterick's och köpte ballonger och hon i kassan var jätte trevlig! Pratade hur länge som helst!Sen ringde Hannah mä H och gratulerade mig! Och hon var påväg ner till stan så då mötte vi henne och fick man en kram av henne!Var även inne på Kicks nya butik på Bruksgatan, där fick man visst en gratis liten håruppsättning, en lätt sminkning och manikyr! Tackar!Sen kom pappa och hämtade mig, och jag åkte hem och där låg en halsduk och väntade som min mormor hade stickat till mig!Har varit en alldeles perfekt, lugn födelsedag! Imorgon blir det annat!Oj, käk, vi höres!

Av K. - 9 mars 2007 07:54

Jojomen, idag är det min dag! Idag blir jag 21år gammal! 9år kvar till 30, men jag är lika lycklig för det! Så vad händer idag? Just nu sitter jag i skolan, ska ha Småföretagande strax, sen Matte direkt efter det. Sen slutar jag igen! Hem och göra lite Småföretagande, och sen hjälpa mamma att göra min mat inför imorgon!Nä, nu börjar snart min lektion! Kaffe först!

Ovido - Quiz & Flashcards