Alla inlägg den 3 mars 2007

Av K. - 3 mars 2007 21:10

Nu sitter man hos Challe, och vi gör oss redo för utgång i Helsingborgs vilda kväll! Denna gången ska faktiskt Hannah mä H med oss ut ju! Vilken kväll detta kommer att bli! ;) We like it, a lot!Botten upp!

Av K. - 3 mars 2007 17:29

Yes, det blir utgång! Hannah mä H ringde och överraskade mig! Hon ska också ut! Yeah!Först PL13, sen Tivoli, let's go!

Av K. - 3 mars 2007 16:55

Det kanske inte blir någon utgång ikväll trots allt! Challe skickade mess till mig i morse att hon inte mådde bra (hon var trots allt på fest i Halmstad igår, do I need to say more?), men hon skulle höra av sig sen om hur hon mådde. Men jag har terroriserat Linda lite, så hon kanske följer med mig istället!Har iallafall just kommit hem från jobb. Väldigt mycket att göra idag, men allting flöt på jätte bra! Vad mycket som har hänt sen jag "slutade"! Lene fick uppdatera mig på allt skvaller! Häftigt!Väntar på att min mamma ska avsluta kursen som har i "mitt hus" så jag kan få gå och duscha, känner mig väldigt ofräsch! Funderar på att ta mig något att äta så jag inte går ut (om jag nu går ut) helt utan mat i magen!

Av K. - 3 mars 2007 09:32

Igår var man på bio med herr Wall, vi såg på the Departed. Den var helt okej, men vi ställde oss tusen frågor när vi gått ut därifrån. Men det kuvertet då? Bebisen? Var det hans eller hans? Varför var han informatör hos FBI? Ni skulle hört oss på vägen hem, vi ställde så många frågor att vi tillslut kom fram tll att det var bra skådespelarinsatser, men storyn var lite slapp.Iallafall, just nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så herr Wall orkar gå upp ur sängen. Ska snart och jobba, sen hem och göra vid mig inför en utgång med Challe! Kanske skulle på en inflyttningsfest innan hos någon jag inte känner! Vilket som bilr det säkert trevligt. Nä, om jag ska ta och hoppa lite på herr Wall. Börjar bli tråkigt vid datan!Jag sätter mig allt djupare i skiten. Aj, aj...

Ovido - Quiz & Flashcards