Alla inlägg den 22 mars 2007

Av K. - 22 mars 2007 18:04

Någon som vill göra mitt Småföretagande prov på måndag morgon? Ni får en stor glass av mig!

Av K. - 22 mars 2007 16:03

Idag har jag varit i skolan, och inte gjort någonting vettigt, matte ville inte infinna sig i mitt huvud! Sen mötte jag upp Linda, och vi gick runt på stan på jakt efter någon snygg outfit tills lördag. Men icke, hela stan var full av fula kläder helt enkelt! Men imorgon har vi planerat en liten resa till Familia för att inhandla ett par nya skor till mig, kanske är det en bit på vägen till min outfit?Nu har man iallafall varit hemma några timmar och har hunnit äta middag och se på TV. Ska sätta mig med lite läxor snart, det är ju min stora favorit syssla! Eller?Linda, vilken kväll det kommer bli för oss båda! You know what i mean, my little Fakmi!

Av K. - 22 mars 2007 08:56

Igår var jag på informationsmöte om Australien resa. Det var ganska intressant, och man satt där och tänkte: "Jag vill också simma med delfiner!". Låt denna resan bli av! Snälla!Efter mötet mötte jag upp Linda. Vi kilade med raska steg bort till Max och Linda hade stora bekymmer i vad hon skulle välja för mat. Tillsist satt hon och tittade fram och tillbaka, så skulle jag säga stopp, och det hon såg på skulle hon ta. Det blev bra tillslut!Där satt vi i 2 timmar och pratade en massa trams, skrattade och lyssnade på musik. Planerade inför lördag, vår Girls-night-out. Underbar kväll ska det bli!Förlåt om jag är "lite" skadeglad och skrattar högt åt er: HAHAHA!"En orgiiiimaxmål!" - Jag till Linda när hon ska välja käk.

Ovido - Quiz & Flashcards