Alla inlägg den 14 mars 2007

Av K. - 14 mars 2007 22:46

Nu har Herr Wall just åkt hem. Vi har pratat en massa om allt, och vi ska ses på lördag över en fika! Gött mos!Nu ska jag bara skicka in ett arbete, och sen är det omedelbums dax att slänga sig i sängen och sova!

Av K. - 14 mars 2007 19:20

Just nu är det en lång väntan på mat. Herr Wall ska komma hit en runda och jag bad honom ringa när han var påväg så jag kunde ringa och beställa mat till mig. Min kära moder har inte lagat mat idag, så då får man skrapa ihop någonting själv!Imorgon är det skola som gäller igen. Har matte 8-11, sen hem igen, äta lite mat och tillbaka in till stan för att träna. Jag har sista veckan kvar nu på mitt träningskort, innan ville jag inte förnya det, men vad fasen, jag måste träna. Men om jag ska tågluffa i en månad så betalar jag för en outnyttjad månad, och om jag åker till Australien i ett år i september så försvinner jätte mycket där också. Man kanske ska förnya det på ett halvår?Ibland känns det som om man har så mycket man vill säga till folk, men var ska man börja? Och det man vill säga, kommer man ångra sig efteråt? Kommer man få de svaren man vill höra?

Av K. - 14 mars 2007 15:25

Jag saknar dig.

Av K. - 14 mars 2007 13:32

Jisses så trött jag är, jag håller på att somna bara jag stänger ögonen. Vet inte riktigt vad som händer med mig. Brukar inte var så här trött. Det är ju vår, då brukar jag vara pigg och glad!Har iallafall ätit lunch med Gos, vi åt pasta, och vi skulle sitta i Stadsparken, men bänkarna var borta! Så vi gick bort till Söder och satte oss vid min skola på en bänk i solen. Sen gick vi in på Åhlens och tittade på bokrean, Gos köpte sig en bok om träning. Mycket bra. Har varit och hämtat mig en kopp kaffe, förhoppningsvis blir jag aningen piggare av det. Vill bara åka hem, ta av mig linserna och sätta igång en dålig film som jag kan somna till. GÄSP!

Av K. - 14 mars 2007 10:45

Just nu sitter jag i skolan och har matte, som vanligt skvaller först! Challe och jag, the Gossip-ladies! Idag är det ordentligt fint väder ute! Jag och herr Gos ska äta lunch i Stadsparken. Mumma, vad gott det ska bli!Nä, om man ska få någonting gjort i matten. Wopido!

Ovido - Quiz & Flashcards