Alla inlägg den 13 mars 2007

Av K. - 13 mars 2007 19:24

Mina ögon skrek "Ta av dig linserna!" innan, det var bäst att lyda dom. Höll på att somna i soffan på mitt rum innan, eller, jag kanske somnade, jag såg på klockan så var hon 16.30, sen blundade jag en kort stund, tittade på klockan igen så var hon 18.45 Ojoj!Iallafall, har typ gjort klart mitt arbete nu i Småföretagande, ska bara skriva klart den första frågan och sen skickar jag in det. Skönt att lägga det arbetet bakom sig direkt tycker jag! Imorgon är det skola som gäller igen. Blir kanske att jag lunchar med Gos som vanligt? Gjorde det idag också, var ganska gott där vi käkade, men jag var mest ute efter pastan på salladsbaren! Mumma!Nä, om en halvtimme är det Gilmore Girls som gäller. Veckans höjdpunkt!"That's some sexy pants" ;)

Av K. - 13 mars 2007 14:06

Det är vad jag och Challe sysslar med när vi har lektion. Det är alltid något nytt att prata om, på varje mattelektion! Tro det eller ej, men vi hinner faktiskt räkna några tal ibland! Idag ska jag göra ett Småföretagar-arbete. Ska bli klart med det så fort jag kan, så jag kan skicka in det direkt. Skönt att få det gjort, även fast den inte ska vara klar förrens på fredag. Planering, planering, planering!

Ovido - Quiz & Flashcards