Alla inlägg den 26 mars 2007

Av K. - 26 mars 2007 23:25

Säg inte Hejdå, ditt jävla as.

Av K. - 26 mars 2007 21:59

(J) Rökt en cigarett
(N) Rökt en cigarr
(J) Varit full
(J) Hånglat med någon av samma kön
(J) Varit kär
(J) Blivit dumpad
(J) Dumpat någon
(N) Fått sparken
(J) Rymt hemifrån (Jag var 4 år och rymde till min granne över natten)
(J) Haft känslor för någon som inte känt samma sak
(N) Blivit arresterad
(J) Hånglat med en främling
(N) Gått på en blinddejt
(J) Ljugit för en kompis
(N) Varit kär i en lärare
(J) Skolkat
(N) Legat med en medarbetare
(N) Sett någon dö
(J) Varit kär i en av mina internetkompisar
(N) Varit i Kanada
(N) Varit i Mexiko
(J) Flygit
(N) Spytt i en bar
(N) Sett en del av mig själv brinna
(J) Ätit sushi
(N) Åkt snowboard
(N) Crowdsurfat under en konsert
(J) Varit i ett våldsamt förhållande
(N) Tagit smärtstillande
(J) Älskar eller saknar någon just nu
(J) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(J) Gjort en snöängel
(N) Haft ett te-party
(J) Byggt ett sandslott
(J) Hoppat i en vattenpöl
(J) Lekt utklädd
(J) Hoppat i en lövhög
(J) Åkt släde
(J) Fuskat när jag spelat spel
(J) Varit ensam
(J) Somnat i skolan/på jobbet
(N) Använt ett falskt id
(J) Tittat på en solnedgång
(N) Varit med i en jordbävning
(J) Rört en orm
(J) Sovit under stjärnorna
(J) Blivit kittlad
(N) Blivit rånad
(J) Blivit missförstådd
(J) Tagit hand om ett råddjur/get
(J) Vunnit en tävling
(J) Gått mot rött
(N) Blivit avstängd från skolan
(J) Varit i en bilolycka
(J) Haft kramp
(J) Känt mig som en utstött
(J) Ätit ett helt glasspaket på en natt
(J) Dansat i månljus
(J) Hatat mitt utseende
(J) Varit vittne till ett brott
(J) Ifrågasatt mitt hjärta
(N) Varit besatt av post-it lappar
(J) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(J) Varit vilse
(J) Varit på andra sidan landet
(J) Simmat i havet
(J) Känt som om jag håller på att dö
(J) Gråtit mig själv till sömns
(J) Lekt polis och rånare
(J) Sjungit kareoke
(J) Betalat för mat med bara mynt
(J) Gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(J) Busringt
(J) Fångat en snöflinga på tungan
(J) Dansat i regn
(N) Skrivit ett brev till tomten
(J) Tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(J) Blåst bubblor
(J) Gjort upp eld på en strand
(N) Förstört en fest
(J) Åkt rullskridskor
(N) Fått en önskan uppfylld
(J) Haft sex med en apa (Jag har tyckt att personen varit en apa)
(J) Burit pärlor
(N) Hoppat från en bro
(N) Ätit hund/katt-mat
(J) Sagt till en främling att du älskar honom/henne (På fyllan)
(J) Kysst en spegel
(J) Sjungit i duschen
(N) Burit en svart klänning
(J) Drömt att jag gift mig med någon
(J) Limmat fast min hand i något
(N) Fastnat med tungan i metall
(N) Kysst en fisk
(N) Varit en cheerleader
(J) Suttit på ett tak
(J) Skrikit så att jag inte fått luft
(N) Byggt en kärra
(J) Pratat i telefon i mer än sex timmar
(J) Stannat uppe hela natten
(N) Inte duschat på en vecka
(J) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(J) Klättrat i träd
(J) Haft en träkoja
(J) Är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(J) Tror på spöken
(N) Burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(J) Spelat kyckling
(J) Blivit puttad i en pool med kläderna på
(J) Blivit tillsagd av en främling att du är het
(N) Brutit ett ben
(N) Fångat en fisk och sen ätit den
(J) Fångat en fjäril
(J) Skrattat så mycket att jag grät
(J) Gråtit så mycket att jag skrattade
(N) Fuskat på ett prov
(N) Haft en Britney Spears-skiva
(J) Glömt någons namn
(J) Sovit naken
(N) Svimmat
(J) Gråtit på tunnelbanan (På ett vanligt tåg iallafall)
(N) Snattat
(J) Pratat med en främling i mer än fem minuter
(N) Gett en uteliggare mer än 50 kronor
(N) Spottat på någon jag ogillat
(N) Hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(N) Varit otrogen
(J) Varit svartsjuk
(J) Hag kan skriva utan att titta på tangenterna

Av K. - 26 mars 2007 21:53

Nu är jag ännu närmre Australien, mina föräldrar sponsrar mig med 10000:- i fickpengar. Hell yeah! Australia, here I come!"Jag hatar att dejta musiker" - Amalia"Dom har så jävla stort ego, precis som fotbollsspelare" - Jag

Av K. - 26 mars 2007 20:24

Nu har jag just kommit hem från min brors sambos barns musikal, och vilken föreställning det blev! De sjöng allt ifrån Varmkorv boogie, Beatles, Madonna till Lordi. De visslade (eller försökte) till Per Gessle, de gjorde moonwalk (försökte) till Michael Jackson, de spelade gitarr och dansade bugg! Vackert var det, och mormor grät av lycka! Sen bjöds det på kaffe, saft och bullar och lotteri. Vårt bord fick 1 vinst, och där var ett bord där en kille hade köpt 10 lotter, han vann på allt. Vi tror att det var riggat.Ååh, Åsa, du har så rätt i allt du skrev i ditt mejl. Kom hem till Sverige igen!"Så om det är siffran 4 och 8 bredvid varandra. Vad blir det då?" - En lärare till en elev under lotteriet. "47!" - Svarade eleven stolt.

Av K. - 26 mars 2007 16:20

Nu har jag hunnit vara på vårpromenad i 1½ timme, och sen duschat och gjort lite läxa, städat mitt rum och sen när jag skulle sätta mig här en stund, så blev jag så lockad när jag gick mellan husen här att sätta mig i solen. Så där satt jag i en halvtimme, och bättrade på mina fräknar!Min syster kommer och hämtar mig och ca en timme, och då ska vi till Åstorp och se min brors sambos barns musikal. Dom är säkert jätte duktiga. Kommer in sen ikväll igen för en liten recension!Imorgon är det skola som gäller, har matte hela dagen fram till 15, sen hade jag tänkt åka till IKEA en sväng för att se om min skrivbordsskiva och skrivbordsstol har kommit in. Är en fruktansvärd röra på mitt rum just nu!Betyder detta "Hej då" för alltid?

Av K. - 26 mars 2007 11:28

Idag har jag en ledig måndag! Jag ska snart ut och gå en promenad, och sen ska jag städa mitt rum och sen sätta mig med lite läxor tänkte jag. Det är ett fantastiskt vårväder Sverige har just nu!

Ikväll ska jag och se på när min brors sambos barn ska ha en liten musikal på hennes skola. De har lärt sig en massa låtar som de ska sjunga. Ska man ta med öronproppar tro?

You can run on for a long time
Run on for a long time
Run on for a long time
Sooner or later God'll cut you down
Sooner or later God'll cut you down

Go tell that long tongue liar
Go and tell that midnight rider
Tell the rambler,
The gambler,
The back biter
Tell 'em that God's gonna cut 'em down
Tell 'em that God's gonna cut 'em down


Well my goodness gracious let me tell you the news
My head's been wet with the midnight dew
I've been down on bended knee talkin' to the man from Galilee
He spoke to me in the voice so sweet
I thought I heard the shuffle of the angel's feet
He called my name and my heart stood still
When he said, "John go do My will!"

Go tell that long tongue liar
Go and tell that midnight rider
Tell the rambler,
The gambler,
The back biter
Tell 'em that God's gonna cut 'em down
Tell 'em that God's gonna cut 'em down

You can run on for a long time
Run on for a long time
Run on for a long time
Sooner or later God'll cut you down
Sooner or later God'll cut you down


Well you may throw your rock and hide your hand
Workin' in the dark against your fellow man
But as sure as God made black and white
What's done in the dark will be brought to the light

You can run on for a long time
Run on for a long time
Run on for a long time
Sooner or later God'll cut you down
Sooner or later God'll cut you down


Go tell that long tongue liar
Go and tell that midnight rider
Tell the rambler,
The gambler,
The back biter
Tell 'em that God's gonna cut you down
Tell 'em that God's gonna cut you down
Tell 'em that God's gonna cut you down


Johnny Cash - God's gonna cut you down

Ovido - Quiz & Flashcards