Direktlänk till inlägg 28 mars 2007

Hjälte för en dag!

Av K. - 28 mars 2007 11:30

Idag har jag gjort min beskärda del för mänskligheten. Jag gick upp imorse, hade satt klockan en halvtimme för sent, så jag skickade mess till Challe att jag blev sen och sen tog jag mig en skön dusch och klädde på mig, hade lite problem med garderoben (Vart hade min väst tagit vägen...? Matte saknar dig!), men mitt sista sekunden val blev jag ganska nöjd med! Sen cyklade jag till tåget och stod i solskenet, denna underbara sol! Jag åkte tåget, lyssnade på musik och såg ut över Helsingborg och barnet bredvid mig som kastade saker på golvet och tvingade tjejerna som satt framför mig att plocka upp det. Snart hoppade jag av på Knutpunkten och var påväg upp för rulltrappan, där stod en äldre, ganska stor man några trappsteg framför mig. Så märker jag att han tappar fotfästet och faller bakåt. Jag griper tag om räcket och han faller rakt i min arm och jag griper tag i honom, just innan han är påväg att rulla ner över alla andra. Så fick jag inte ens ett tack, eller ens en blick! Men jag var nöjd med min insats iallafall. Tur att du inte tappade din värdefulla hatt!Nu ska jag snart gå på lunch, det blir väl Haket som vanligt. Sen efter skolan ska jag fika med Ida, och sen träffa Gos en sväng ikväll dådå. Nä, några tal till kan jag göra i matten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Ovido - Quiz & Flashcards