Alla inlägg den 2 februari 2007

Av K. - 2 februari 2007 17:03

Fredag idag, underbara läxtokiga fredag! Jo minsann, det är vad min fredag handlar om. Har 20 sidor matte att göra tills nästa vecka, men det ska säkert gå bra! (?) Har iallafall gjort en rättskunskapsuppgift och skickat in den, kändes väldigt bra ska jag säga. Imorgon ska jag jobba på morgonen, sen är det troligtvis utgång som gäller med Linda, och kanske Hannah mä H och hennes kompis som också heter Linda! Sen kanske jag träffar Ida ute i vimlet eftersom hon ska ut med sitt jobb! Ska bli så fruktansvärt roligt för det var så länge sen jag var ute med bara tjejkompisar! Men först håller jag tummarna för att Linda fixar sig ledig på kvällen, och det låter lovande! :) Söndag är det bara skolarbete som gäller. Som sagt... Massor av matte som ska göras... URSCH!Det känns fortfarande... Varför?! Men det går inte, du är fast.

Ovido - Quiz & Flashcards