Alla inlägg den 16 februari 2007

Av K. - 16 februari 2007 17:42

Ooh, glömde säga att jag och Hannah mä H gick på jeansjakt, det slutade med två linnen till mig som jag ska ha på mig imorgon! Yeah!

He's sexy and he knows it! :)

Av K. - 16 februari 2007 17:15

Har just käkat middag och ska snart göra vid mig för att åka på bio med jobbet. Eller, jag ska inte vara där förrens 20.30, men det är alltid bra att vara ute i god tid, med tanke på at jag ska ta tåget in till stan om cirkus två timmar.

Nää.. jag har faktiskt inte så mycket att säga!

Ses i vimlet!

Av K. - 16 februari 2007 08:40

Sitter i skolan igen, äter min dagliga macka från fiket här bredvid. Så gott!

Idag ska jag bara ha matte i skolan, slutar lagom till halv tolv, sen tänkte jag gå ner på stan på jakt efter ett par nya jeans. Tyckte det var länge sen sist jag köpte ett par! Typ, en månad sen!

När jag kommit hem idag ska jag göra lite matte igen, sen göra vid mig för att åka in till stan. Ska på bio med jobb, vet inte vad det blir för bio, men det lär vi märka!

Sen imorgon är det först jobb som gäller, sen hem till herr Wall och laga middag och äta, sen in till stan med tjejerna och skaka rumpan! Får se hur jag tar mig hem, mamma har varit sjuk hela veckan så henne vill jag inte fråga och pappa har jobbat som en gris så han är nog ganska trött och vill nog inte hämta mig. Så det får kanske bli en taxi? Men det lär vi märka det med :)

På söndag är det jobb, men jag ska försöka byta bort det passet för jag vill vara hemma och plugga istället. Har lite att göra tills på måndag så jag tar lite idag och lite då. Ska säkert gå bra!

Nä, let's go to the matte!

Ovido - Quiz & Flashcards