Alla inlägg den 23 februari 2007

Av K. - 23 februari 2007 17:49

Det bara snöar och blåser konstant. Börjar bli ordentligt trött på snön nu. Det ska ju bli vår! Jag vill inte ha snö mer!

Av K. - 23 februari 2007 13:31

Då har jag just kommit hem från Farbror Stures begravning. Några tårar fälldes, men det var skönt att få säga hej då till honom. Saknar dig bästis, kommer alltid finnas i mitt hjärta!Känner att jag nog börjar bli sjuk. Sitter här med två par byxor, tjocka strumpor, tre tröjor, halsduk och mössa, men hela jag är helt blek och mina läppar är alldeles blå! Burrrr! Men imorgon vill jag verkligen ut med tjejerna! Får vila så mycket jag kan idag och dricka massor av varm nyponsoppa så jag får upp kroppstemperaturen lite. Blir förhoppningsvis bra. Nä, om man ska sköta något!

Ovido - Quiz & Flashcards